Helgen

Då var det helg igen! Idag blev jag ledig eftersom jag hoppade in och jobbade två nätter denna veckan. I morgon är det min heliga lördag då jag ska rida! Har fortfarande 3 tillfällen att rida igen och jag har inte kunnat hoppa in och rida igen då det har varit fullt. Nästa lördag är jag i Skåne och då blir det ingen ridning i heller så då har jag 4 stycken att rida igen :( På lördag är det mammas och min vanliga v75-lördag då vi tippar lite :) Skoj! På söndag är det födelsedagsmiddag hos Bim på kvällen, ser fram emot det. Jobbet ringde idag och frågade om jag kunde jobba på söndag men det är så irriterande då de ringer ALLTID när jag inte kan! Jag som aldrig hittar på något på söndagar! På måndag är jag ledig och då får jobbet gärna ringa bäst de vill!!

Nu ska jag in till stan och göra lite ärenden!
Hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0