God natt!

Tycker jag är ganska duktig på att hålla mig till nyttig mat.. Har tex idag ätit havregrynsgröt till frukost och till lunch blev det en avokado och en fruktsmoothie bestående av mjölk, lättyoghurt, hallon och blåbär. Ikväll blir det kycklingwook men nu ska jag gå och lägga mig och sova några timmar. Ska åka till jobb strax efter kl 20.00.

Har ni recept på nyttig mat så säg ifrån! Har inte tänkt följa någon speciell diet utan äta av allt men ändå dra ner på fett och kolhydrater men det ska inte vara förbjudet. Mitt största "problem" är att inte äta godsaker mitt i veckan som tex kaffebröd som det bjuds på ganska ofta på jobb sisådär kl 14.30 på em när man börjar bli hungrig och sugen på något. INTE BRA! Då är det lätt att man faller för frestelsen, men jag gör allt vad jag kan för att försöka stå emot det!

God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0