Dagens shopping

Stack ut på stan idag för att handla ett par vårskor och en vårjacka då det känns som det snart är dags att lägga vinterskor och jacka på hyllan för detta året. Gick in på Lindex först för att se om jag hittade några snygga klänningar eller tunikor. Hittade denna fina klänningen:
Lindex Shop Online - Klänning
Köpte också ett somrigt linne som jag inte hittar på lindex hemsida.

På Esprit hittade jag vårjackan

Ser ungefär ut som den ovan men min är mörkblå, riktigt snygg :)

Köpte ett par vanliga vita reebookskor på Stadium, sen fick det vara färdighandlat för idag :)
Imorgon ska jag rida på förmiddagen och sen blir det jobb på eftermiddag, hoppas ni får en mysig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0