Pizza

Ikväll fick det bli en slaskig stockholmspizza till middag då jag hade total idétorka och visste ej vad jag skulle laga. Inte heller orkade jag laga någon mat. Stockholms pizzor är nog över lag de mest trista både för ögat och för smaklökarna (efter några tuggor). Ändå köper man dem, men vad gör man inte när man är sugen. Efteråt så ångrar man sig faktiskt memen..friday it is!

Imorgon väntar ridningen, ääntligen! Blev ingen ridning förra lördagen då vi hade clinic tidigare och då skulle en ridlektion strykas och då fick det bli i lördags men imorgon sitter man på hästryggen igen! :) Efter ridningen bli det jobb och även på söndag morgon spenderar jag min dag på SöS. Så med andra ord går denna helgen i jobbets tecken!



Sugen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0