Idag är jag trött

Har jobbat hela helgen så idag är jag trött! Har haft en väldigt bra helg ändå, ganska lungt och inte alls så stressigt som det brukar vara. Inte bortskämd med det inte!! Tänkte jag skulle ut och ta en powerwalk idag men pallar verkligen inte det utan får ta det imorgon istället. Ska jobba natt hela sommaren från och med imorgon så då har jag tid för att gå då istället mellan sömnen :) Ska också ut till Enskede för att höra mig lite för om färskfoder till katt. Då Skruttis inte blir riktigt bra i magen på Hills så tänkte jag prova något annat. Färskfoder är något som är väldigt likt den mat som katter skulle ätit i det vilda men med tex lamm eller oxkött. Fick ett tips att prova lamm då det är skonsamt för magen samtidigt som det är mer naturlig föda för katten. Jag provar! :)

Idag får det bli evighetsarbetet hemma istället med städning och dammsugning..



Färskfoder från BRAVO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0