Sjuk

Joel är sjuk, Sofia är sjuk, Emelie är sjuk och nu har det brakat loss hos mig också :( Började bli sjuk redan på nyårsdagen och i söndags mådde jag inte alls bra men vet hur svårt det är att få in folk att ersätta då det är så många som är sjuka nu så bet ihop och jobbade ändå. I igår var jag ledig och det var även då det brakade loss på riktigt. Idag mår jag ungefär som igår, skit med andra ord. Riktigt förkyld med frossa och värmepåslag emellanåt samt huvudvärk som inte ens panodil kan göra något åt. Satte klockan på 8.30 idag för att känna efter om jag kunde jobba idag men mådde så dåligt så det var bara att ringa och sjukanmäla mig sen sov jag till 15.00. Hade lite dåligt samvete när jag vaknade men det är ju faktiskt det mest effektiva sättet att bli av med en infektion. Jag hoppas att det blir bättre imorgon för jag vill jobba på torsdag och fredag.. Hatar verkligen att vara sjuk !






Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig! kram

2011-01-05 @ 14:20:54
URL: http://pythia79.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0