Fortfarande sjuk

Jag förstår inte riktigt vad det är för något ihärdigt virus jag har fått. Man kan säga att jag har varit sjuk sedan en vecka tillbaka mot att jag kände mig ganska OK i onsdags och torsdags då jag jobbade på torsdagen. Det skulle jag kanske inte gjort för på torsdageftermiddagen/kvällen började jag känna mig sämre igen och på fredagmorgonen när jag skulle till jobb mådde jag pissdåligt igen. Mådde nästan sämre än vad jag tidigare gjort, typiskt! Nu är det söndag och jag hoppades på att kunna jobba imorgon men jag är FORTFARANDE INTE bättre och jag börjar bli lite frustrerad över att inte kunna åka till jobb. Håll tummarna för att jag ska bli bättre till imorgon så att jag kan jobba på tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0