På jobbet

Sitter nu på jobbet och jobbar min andra och sista natt för denna veckan. Klockan är 03.00 ca och just nu är det ganska lugnt. Har fixat och donat med läkemedelsvagnen och har förberett läkemedlena till morgonpersonalen för att underlätta för dem som tar över efter mig. Har varit lite onyttig i natt då jag ätit tårta!! Usch å fy på mig! Skulle äta min keso men när jag tittar i kylen så har köksan slängt min mat, fan vad sur jag blir på sånt! Då fick jag ju ta en tårtbit till och nu känner jag mig feed-up på grädde! Ska ta mig ett äpple nu för att vara lite nyttig iaf och sen hoppas jag på att resterande nattimmar ska gå fort. Hoppas alla ni sovande där ute sover gott :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0