3/3

Snart ska jag åka till jobb och jobba natt 3/3 och jag hoppas att det blir lite att göra så att natten går fort. Igår natt hade jag att göra hela natten, fick en ny patient samt att en patient fick kraftig dyspné tre gånger under natten och saturerade sig på typ 60% men efter 10 L syrgas och lite inhalationer blev han mer stabil men fick ytterligare två "anfall". Hoppas det är bättre med honom inatt!! Annars har det inte hänt så mkt i helgen då det mest har blivit jobb och sen sömn men nu är jag ledig fram till torsdag natt då ett nattpass väntar. Ska se om Bim kan ses nu i veckan, var längesedan vi sågs och Joel ska nog åka ner för lite ärenden i Skåne så då blir jag ensam hemma några dagar. Just nu händer det inte så mycket i mitt liv så då får det bli lite trista inlägg som nu..
Hoppas ni har haft en bra helg!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0