Kungsholmen runt

Bestämde mig innan idag för en promenad.. inte kunde jag ana att jag skulle vara ute i över två timmar! Började gå längs vattnet och det var verkligen jättevackert så jag bara gick och gick. Många joggare och par som var ute i det fina vädret som det har varit här i Sthlm idag! Till slut hade jag kommit runt nästan hela kungsholmen tills jag inte riktigt visste hur jag skulle ta mig hem då tog jag tunnelbanan en station. Visste verkligen inte hur jag skulle gå trots att jag var i grannområdet. Det tog bara stopp. Efter det var jag SÅ trött i benen att jag började få ont i dem och jag orkade inte gå till affären så det fick bli pizzan runt hörnet, fyfy!! men vad gör man inte...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0