Enskede ridsällskap

Funderar starkt på att börja rida på en ridskola här i sthlm.. saknar hästarna och är jättesugen på att komma igång med ridningen igen. Det kommer kännas väldigt konstigt då jag inte ridit sen gymnasiet någon gång men jag hoppas att det sitter lite i ryggmärgen det jag lärt mig.
Det är så mycket positiva saker med att komma igång att rida igen:
♥ Få vara nära dessa underbara djur
♥ Motion
♥ Styrka
♥ Glädje
♥ Gemenskap..
ja listan kan göras lång..
Det enda negativa är väl att det är dyrt. Vet ej vad det kostar hemma nuförtiden men här kostar det mellan 250-300 kr /60 min. 5000 kr för en termin men det hoppas jag verkligen att det är värt!





Kommentarer
Postat av: Mia Svensson

Ja, det tycker jag du ska unna dig, kan va skönt att komma till stallet o känna doften av hö, halm o häst, lite som hemma på Stora Hult.

kramar moster.

2010-09-09 @ 18:36:50
URL: http://Mijazz
Postat av: Emelie

Det tycker jag verkligen du ska göra!! låter super skoj, och hade varit roligt om du kommer igång med ridningen igen juhe! :)

2010-09-09 @ 20:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0