Djurgården

Idag bestämde jag och Bim att vi skulle traska runt på djurgården, och det gjorde vi. Tyvärr blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss. Det ÖSREGNADE större delen av tiden och vi gick in på ett café/restaurang och stod där och häckade. Det var för fullt för att käka något där så vi bestämde oss för att fortsätta trots att det regnade som om himlen var öppen. Vi tog bussen över till Karlaplan och skulle käka soppa på en sopprestaurang men när vi kom fram så hette restaurangen "Soup restaurang" och inte soop. Besviken som jag blev begav vi oss mot ett café som Bim tyckte var mysigt men när vi väl kom fram så hade det stängt. Vilken jäkla otur vi har haft idag!! Frusna och blöta som vi var så tog vi oss senare till sturekatten för att få i oss lite lunch men den var slut (!!) och det fick bli en fika istället. Det var mysigt.. tills det kom en gubbe som frågade om han fick sitta vid vårt bord (som var ganska stort), det kunde vi inte neka honom till och han satte ner några grejer och sen skulle han hämta något till men FY vad han STANK!!! När han sen satte sig så började han prata med sig själv om världens olika problem. SUCK! Vi bestämde oss för att gå vidare och sen blev det att vi skildes åt vi tunnelbanan och nu har jag äntligen kommit hem och fått på mig mina mysbyxor och nya strumpor!

Ska fixa en pasta från hörnet och sitter nu och dricker lite bacardi med sprite.. inte helt fel efter en dag ute i regnet!

Hoppas ni får en mysig Lördagkväll!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars er!! :(

2010-09-18 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0