Biggest loser

Har inte följt biggest loser tidigare men blev nyfiken på den svenska versionen och jag tyckte det var ganska roligt faktiskt. Vill gärna veta vad de äter också och inte bara se de slita på crosstrainern. Otroligt att en person kan gå ner typ 7 kg på en vecka, men å ena sidan är de ju också väldigt överviktiga.

Jag vill verkligen börja träna men tycker det är så tråkigt med gym och gillar inte att springa bland folk så som det blir om man ger sig ut i Sthlm. Hoppas att ridningen kan hjälpa mig att komma igång och att jag kanske kan gymma en eller två ggr i veckan utöver ridningen. Sätter alltid upp alldeles för höga mål och sen blir jag besviken på mig själv om jag inte håller det...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0