Nytt jobb!!

Nu har jag fått ett nytt jobb och det har gått fort!! Har ju jobbat som timmis på den avdelningen jag jobbade på i somras och det har både varit skönt och jobbigt samtidigt då man inte har vetat hur mycket man kan få jobba varje månad och därmed inte vet hur mycket pengar som kommer in. Samtidigt har det varit skönt då jag har jobbat ungefär 10 pass/mån och jag har kunnat ta det lugnt emellanåt också.

MEN på måndag börjar allvaret igen, då börjar jag på en lungavdelning på SöS och jag hoppas att det är lika trevligt att jobba där som på infektion. Var på intervju i onsdags och i torsdags ringde chefen till mig och sa att de ville att jag skulle börja där, gärna så fort som möjligt så då är det lika bra att slänga sig in i det med detsamma. Så håll tummarna för mig på måndag då jag går min första inskolningsdag. Ska gå bredvid i 3 veckor, hur många veckor fick ni andra "syrror" gå när ni började där ni jobbar?





Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till!! Det blir säkert jättebra! 3 veckor brukar man få...men vill man få mer när de 3 veckorna gått, så tror jag inte det är något problem! Kram

2010-10-17 @ 17:53:18
URL: http://pythia79.blogspot.com/
Postat av: Magdalena

Grattis!

2010-10-18 @ 08:28:08
Postat av: Tanja

GRATTIS!!! :) Vad spännande med ny avdelning! Keep us updated plzz!! Jag hade också 3 v bredvidgång, men då som helt nyfärdig ssk, så 3 v nu blir säkert lagom för dig! Hur går det med ridningen? Är det en gång i veckan? Kraam!

2010-10-18 @ 17:56:54
Postat av: malin

Grattis!! Jätte spännande. Det kommer du fixa hur bra som helst :)



Kram

2010-10-18 @ 18:41:57
Postat av: Julia

Grattis till nya jobbet, men tråkigt för 66:an! Har en gammal kollega som jobbar där, Janica, hälsa från mig.

Vi ses i hissen :) Kram Julia

2010-10-18 @ 20:18:45
URL: http://fulljulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0