Mitt tips

Jag kände att det var dags att tvätta fönsterna och blev riktigt nöjd med resultatet!!
Använde en blöt frottéhanduk och YES handdiskmedel och drog över rutan, sedan skrapade jag av fönsterna och det blev verkligen superbra! Enkelt och man slipper köpa dyra fönsterputsmedel :)

Idag har jag städat hela lägenheten och även badat kissen, det var inte så uppskattat av henne kan jag säga. Hon skrek som en stucken gris stackarn men nu är det gjort! Ska handla lite ikväll sen blir det till att möta upp Emelie och Martin vid flygbussen..

Före:
Efter:





Kommentarer
Postat av: Mia Svensson

Snyggt, när du kommer hem till Skåne nästa gång så får du gärna visa mig hur du gjorde...på alla mina fönster;-)

Kram o hälsa Joel,Emme o Martin.

Moster.

2010-10-01 @ 23:36:59
URL: http://Mijazz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0