Kastration!

Imorgon gäller det. Skruttan ska kastreras och det ska faktiskt bli väldigt skönt då hon började sitt första löp i lördags och den natten var det inte alldeles enkelt att somna kan jag säga. Hon jamade konstant och till slut kunde jag somna då jag försökte stänga av det men stackars Joel kunde inte det. Till slut fick han sätta henne i transportburen och då blev hon tyst men det blev inte många timmars sömn. Igår var det inte fullt lika jobbigt men man fick nästan panik då det är oerhört stressande att höra en katt jama heeela tiden!! Så idag tog jag tag i saken och så fort veterinären öppnade bokade jag en tid och som tur var så var den tiden redan imorgon!! Hoppas nu bara att allt kommer gå bra och att det inte blir några komplikationer.





Kommentarer
Postat av: Mia Svensson

Hur är det med lilla Skruttan, har hon fått komma hem ännu eller de behåller henne över natten?

Tänker på er, kram Moster

2010-10-12 @ 18:23:46
URL: http://Mijazz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0