En låång vecka

Hade längtat efter att åka hem denna veckan men istället slutade jag med ett nytt vikariat på nacken och då blev den resan bara ett minne blott! Får mitt nya schema nu i veckan så ska försöka fixa så att jag kan åka hem en gång innan jul. Emelie kommer den 26 eller 27/11 och det ska bli så jääkla roligt!! Den helgen blir det hästar för hela slanten!
Men först ska jag bara överleva denna veckan. Red i lördags och får som vanligt efter varje lördag träningsvärk. Igår tränade jag lite på gymmet och idag har jag ont i typ hela kroppen!! Skönt men ändå jobbigt! Idag ska jag jobba kväll och imorgon blir det dag. Sen är jag ledig på onsdag och torsdag och jag ska träffa Bim på onsdag. Det var så längesedan vi sågs så det ska bli roligt :) På fredag jobbar jag kväll, jag hatar att jobba fredagkvällar. Sen blir det dagar resten av helgen. Det enda positiva med att jobba denna helgen är att jag missar inte någon ridning då det är alla helgons dag och ridningen är inställd. Ska försöka hinna med lite gym 2 ggr i veckan också och får försöka hålla det också.
Som sagt, det gäller att tänka positivt och inte glömma det! Nu ska vi alla försöka göra det bästa av denna veckan även om måndagar kanske inte är den mest upplyftande dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0