En dag närmre..

Jobbade kväll idag och har nu hunnit landa lite här hemma. Det var mycket att göra på jobb men man behövde inte stressa som en tok som man gör vissa dagar. Imorgon ska jag har säkerhets och HLR-dag på jobb hela dagen så då "slipper" jag omvårdnadsarbetet. Fick lite papper att ta hem att plugga på innan morgondagen som jag tänkte jag skulle hinna kolla igenom på jobb men det hann jag givetvis inte så fick läsa och göra provet när jag kom hem kl 22.00. Imorgon kväll kommer Emelie hit och jag hoppas att flygen går som tänkt. Är ju som alla säkert har märkt av ett riktigt busväder ute. Har varit inne på kullaflygs hemsida och sett att det inte är något flyg som blivit inställt ännu iaf utan bara lite försenade och det kan man ju leva med, bara hon kommer upp :) På tisdag ska vi shoppa lite och göra klart hennes sista arbete på sjuksköterskeutbildningen som ska lämnas in på söndag. Kl 15 ska vi vara i Globen och se en tjej som Emelie känner som ska hoppa agria finalen :) Har verkligen längtat efter denna helgen!

Ha det så gott allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0