Mina första dagar avklarade!

Efter två hektiska dagar på jobbet så är jag nu HELT slut! Igår jobbade jag C och idag A så nu sitter jag i soffan med huvudvärk och är som sagt väldigt trött. Min handledare är väldigt bra, hon blev klar syrra i Juni och har bara jobbat ett år så hon vet vad jag går igenom nu med allt nytt! Igår var det hektiskt, tydligen brukar det inte vara så hektiskt som det var igår. Idag var det lugnare men vi har haft den mest vårdtunga delen på avdelningen. Än så länge har jag mest gått bredvid och typ delat mediciner och blandat lite dropp och så..mjukstart=)

Saknar ♥ Joel ♥ också, han åkte till skåne igår och stannar till tisdag (om en vecka)

Nu ska jag fortsätta avnjuta kvällen med Desperate Housewives..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har försökt nå dig per telefon, men ingen svarade

:-(.

Var ju så nyfiken på hur du haft det på första dagen i arbetslivet. Men jag provar igen endera dagen, om du orkar prata;-).

Kram moster

2010-05-11 @ 22:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0