mello + jobb

Nyss hemkommen från jobbet och det blir även jobb imorgon! Det går ganska bra men fråga mig inte hur det kommer gå när jag går själv:P Skulle inte förvåna mig om det strular rejält med patienterna.. Ni får hålla tummarna för mig! Det är sjukt mycket att göra på jobb..dagarna går väldigt fort! Känns som man går hem när man nyss kommit, vilket iof är skönt på ett sätt..

Vad tyckte ni om gårdagens semifinal i Eurovision då? Synd att inte Anna gick vidare men jag tycker inte att det var rätt bidrag att skicka.. Jag gillade Rumäniens och nummer 16 (kom inte ihåg vilket land det var)! Får väl heja på grannländerna nu ist..

Är liite avis på Joel och Stefan som ska till Solvalla och kolla V75 LIVE! Önskar jag vore med!! På Söndag är det ELITLOPPET och Stefan ska nog dit då, dock är jag ledig då men Lina, en kompis från (numera) Norge kommer och hälsar på då! Surt att det alltid ska krocka!!

Have a nive weekend!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0