Helgen

Nu är det bara två dagars jobb kvar tills jag får lite ledighet vilket ska bli väldigt skönt! Ledig onsdag och sen lör-sön! Skönt att det bär av mot en ny vecka.. denna veckan kommer Joel hem (på tis) så det ser jag verkligen fram emot. Har typ inte setts på drygt två veckor. Tiden har känts lång men ändå har den gått fort då tiden gick väldigt fort när jag var hemma och så även nu när jag har börjat jobba. Dagarna bara svischar förbi! Antagligen ett tecken på att man har roligt och trivs på jobbet! Det är kaos men samtidigt ett lugn inom mig. Känns som jag har koll på massor av saker men samtidigt inte, jobbigt! Hur ska jag hinna lära mig så mkt på TRE veckor?! Säg mig det!

Nu ska jag hålla söndagkväll, känns som en dag mitt i veckan. Blir verkligen rörigt i veckodagarna när man jobbar helg..



Kommentarer
Postat av: Marie

Jamen visst är som :)



Hur går det på det nya jobbet? va kul att äntligen få komma igång.

Ha det bäst

2010-05-19 @ 23:31:59
URL: http://musmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0