Dag 3

Idag har det varit riktigt körigt! Vi fick köra typ tre patienter till MIVA och ta hand om två patienters anhöriga som var vääldigt gnälliga! suck! Jag höll mig mest till rutinerna med läkemedel, kontroller osv men det var väldigt stressigt! Både i måndags och idag har varit bland de mest stressiga dagarna som min handledare hade varit med om sedan hon började för ett år sedan. Skönt att vara med i hetluften så att man vet hur det är när det är riktigt stressigt också!

Nu är jag ledig imorgon, men ska jobba helgen..

Imorgon ska jag och Stefan köpa lite kläder till hans barn sen blir det fixa lite här hemma och på kvällen ska jag till grönan med Bim och några andra på femkamp. Ska bli roligt =)



Kommentarer
Postat av: Marie

Tack Helena :) hoppas allt är bra med dig, kram

2010-05-14 @ 12:32:55
URL: http://musmamman.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hej gumman!! Vad roligt att äntligen få följa dina dagar på jobb! Hur tycker du att det känns hittills? Är det en bra avd annars? Måste lova att uppdatera ofta :) Ja visst var det trist med hästen :( Vet inte riktigt hur jag ska göra nu...Väldigt svårt val! Ska prata med min veterinärkompis imorgon och höra vad hon säger...Hur hade du gjort? Ha en fin helg nu gumman så hörs vi snart igen! Puss

2010-05-14 @ 23:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0