vårjacka

Var på SÖS idag och lämnade mitt anställningsavtal samt en grej från arbetsförmedlingen som de skulle skriva på.. sen har det hänt skumma saker alltså med min post! Fick först ett uppsprätt brev från SÖS som då innehöll anställningsavtal och lite broschyrer men det skulle även innehålla ett USB-minne med massa info på men det var BORTA! Då ringde jag till SÖS och berättade vad som hade hänt och att de skulle skicka ett nytt till mig men i ett sånt mjukt paket.. nåväl.. när jag och Joel skulle gå ut en runda så gick vi förbi vårt brevinkast och där stod brevbäraren med MITT paket i handen och jag tänkte - va bra att detta äntligen kom fram, men eftersom vi skulle gå ut så skulle vi ta posten på väg in igen. När vi kom hem igen och öppnade brevinkastet så låg där INGET paket till mig och va fan, drev någon med mig eller? idag när jag nu kom hem med mitt USB-minne som jag hämtat personligen så när jag kommer in i trapphuset så ser jag mitt paket inmosat i vårt brevinkast. När jag tar det så är det öppnat också.. jag blev både sur och lättad över att det hade kommit till rätta men vilken idiot hade tagit mitt paket OCH öppnat det?? Man öppnar ju inte en annans paket, då lämnar man ju tillbaka det. Denna gången var iaf USB-minnet kvar men ändå..Det tog ju typ en vecka för den som tog paketet att lämna tillbaka det igen.

Det jag skulle komma till var att när jag gick till bussen idag så upptäckte jag att det blev vääldigt varmt med gåsjackan så den åkte av och jag fick kånka runt på den runt armen istället. Känner att det är dags att investera i en ny vårjacka men vet inte riktigt vad för jacka jag vill ha men har ni förslag på vart man kan hitta en snygg vårjacka så tell me :) !



Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Tycker du ska ringa posten o berätta vad som hänt, en sådan bervbärare får inte finnas inom kungliga postverket... fråga morsan.

Kram.

2010-03-27 @ 23:17:59
URL: http://Mijazz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0