Skinnhandskar?

Funderar starkt på att köpa ett par tunnare snygga skinnhandskar så att man slipper få alla bugs på sina händer när man åker buss eller tunnelbana. Tycker det är ganska äckligt egentligen att man inte vet vad för skit det finns på tex "STOP" knapparna eller stängerna som man håller i, örrk! OCH jag vill INTE bli förkyld stup i kvarten, vilket känns som en stor risk när man vistas bland så många människor.. visst finns bugsen i luften men chansen känns ändå större om man har händerna på ett ställe där det finns baciller och sen typ äter något och får i sig dem. Nu låter det som jag är maniskt rädd för baciller men det är jag inte, jag vill förebygga att bli sjuk :)



Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Jag säger bara handsprit, kan bli liiite varmt till sommaren med handskar på tassarna. Men jag förstår dig, baciller är inte kul att få på/i sig. Bättre är ute i glesbygden, inte så många loskor att trampa i. Kram o va rädd om dig.

2010-03-27 @ 23:16:29
URL: http://Mijazz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0