Nu har hon kommit..

Nu har hon kommit, vår lilla Aileen.. (fortfarande inget annat namn på G) Hon är väldigt nyfiken på omgivningen och började spatsera runt direkt. Hon är väldigt pratig och följer efter oss lite som en hund och ska se vad vi gör :) Vi fick vår klösmöbel idag också så den satte vi upp snabbt innan de kom och lämnade henne.

Hoppas att det blir en lugn natt.. får trötta ut henne ordentligt innan läggdags så hon sover lite!










Kommer bättre bilder på henne så småningom :) (hon gillar verkligen sitt klösträd så det var nog en bra investering, då kanske soffan klarar sig)





Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Hon är ju bara så sockersöt:-) Hoppas ni fått sova i natt, jag ringer dig nu o får rapport om katt o natt. Kram Moster.

2010-03-05 @ 10:36:20
URL: http://Mijazz
Postat av: Marie

Visst är det härligt, vill ha våår =)



Va söt hon är =) hoppas jag ska tycka det när jag ser henne live hehe livrädd ju.

Skönt att ni hann få möbeln, hon verkar trivas.

Kan tänka mig att ni myser nu =)

Ha en bra helg, kram

2010-03-05 @ 19:06:58
URL: http://musmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0