No more!

Idag var sista gången jag gick till min jobbcoach..Skönt! Eftersom jag nu har fått jobb (sommarvik) så kom vi fram till att jag inte behöver gå dit fler gånger. Egentligen skulle vi träffas in till i mitten på maj så jag blev överraskad när hon sa att vi skulle avsluta det vi gjorde och att vi inte behövde träffas mer! Yepp, så är det! Men jag har haft väldig nytta av henne, hon har hjälpt mig väldigt mkt med CV:t och personliga brevet så jag är väldigt glad att jag gick till henne.

Har fått bokat tvättid nu också så imorgon blir det tvätt för hela slanten..behöver verkligen tvätta nu, har typ inga rena handdukar och behöver få lite rent till man ska hem också :) Jobbigt när det ska göras med att kånka all tvätt fram och tillbaka, vika och lägga det på sin plats men skönt när det är gjort!

Var nyss ute med vår lilla skrutt i transportburen och gick en runda på 5 min.. det gick faktiskt lite bättre nu än sist men å ena sidan så var vi inte ute lika länge denna gången. Hon sa ingenting förrän vi var ute en bit på gatan så det är förhoppningsvis ett gott tecken. Får ta och ligga i lite mer intensivt med att ta ut henne på promenader så hon vänjer sig. Ska köpa en sele till henne också så småningom och ta ut henne lite när det börjar bli lite varmare, ska bli roligt att se hur hon reagerar på det. Sen har vi ett litet projekt med balkongen också.. hur ska vi göra där? Glasa in eller näta? Mysigt om hon kan vara ute med oss på balkongen och att vi kan ha balkongdörren öppen när det blir varmare så hon kan ligga där ute och sola sig =) Ja det får bli ett lite senare projekt. Nu ska jag röra ihop en pannkakssmet till ikväll=)




Tösen gillar sin transportbur :)



So long!!







Kommentarer
Postat av: Marie

Varsigod =)

Vilken mysig bur =) måste få träffa lillan innan hon bli stor =) kram

2010-03-24 @ 16:13:26
URL: http://musmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0