Monday... igen!

Veckorna går så jäkla fort och nu är det tråkmåndag igen. Gillar verkligen inte måndagar, även om jag är ledig hela tiden så känns måndagen ändå riktigt tråkig. Börjar bli tråkigt att inte ha ngt att göra nu så längtar faktiskt till jag ska börja jobba, hoppas verkligen de är snälla och har förståelse för att man är ny.

Har känt mig lite konstig hela helgen men igår kväll kom huvudvärken och frossan.. vi gick och la oss tidigt då Joel också var slut. Idag har jag "bara" huvudvärken kvar och jag hoppas att det bara var lite tillfälligt och att jag känner mig bättre snart, eller så får det gärna bryta ut NU så att jag är frisk till jag ska åka hem till Skåne nästa vecka. Vill ju inte vara sjuk då!

Emeline och Stefan var och hälsade på hos oss i fredags och jag var lite halvbarnvakt till henne så efter hon precis hade fått mat så spydde hon upp ALLT på mig... haha, var verkligen kaskadkräkning så jag fick byta alla kläderna både på mig och Emeline. Ja så kan det gå!!

THANK GOD att Willy åkte ur Let´s dance!! Fattar inte hur han klarade sig så länge.. Nu ska det bli spännande på fredag. Vem vill ni ska vinna? Jag hejar på Claudia, tycker hon är duktigast och mest värd att vinna.

Lördagen var nog världens mest meningslösa dag någonsin, gjorde inte ett skit. Riktigt tråkig dag..MEN i går, söndag så var vi på Zinkensdamm och kollade SM-finalen i bandy på tv-skärmar i ett stort tält med bajenfans. Hammarby mötte Bollnäs uppe i Uppsala där finalen alltid går och detta var typ 7 (?) gången som bajen har varit i en SM-final men snubblat på mållinjen men igår tog de sitt efterlängtade SM-Guld och tror du att det blev liv på söder?? Ehh, ja! SVT var där och filmade också och jag vet att de visade därifrån men vet ej om jag var med på tv, hehe, hoppas inte :P Kan ju inte påstå att jag var den mest hängivnaste av fans men det var ändå kul att uppleva det!




Nu ska jag hoppa in i duschen och förhoppningsvis känner jag mig lite piggare efter det sen får vi se vad jag hittar på. Kanske får det bli en meningslös måndag...

Ciao!





Kommentarer
Postat av: Marie

Hörde om kräkningen, stackars dig. Hon spyr typ bara på mig annars.

Krya på er, hoppas ni inte fått nå virussk*t, kram

2010-03-22 @ 15:34:20
URL: http://musmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0