Mars

Tiden går såå fort och nu är vi redan inne i Mars.. Trodde all snö skulle tina bort nu och att våren skulle närma sig men icke, när man drog upp gardinerna i morse så snöade det igen. Tröttsamt!!
Idag tänkte jag att jag skulle tvätta men det fanns inga tvättider lediga så tvätten får vänta till onsdag, börjar få ont om underkläder nu :P Så idag blir det de vanliga sysslorna, diska, städa och laga mat.. tänkte fixa lite med mitt CV också.. har fått läxa från min jobbcoach att fixa lite saker i det till nästa gång vi ses. Får väl se om det har kommit ut lite nya jobb att söka också. Sen kommer Joel hem från jobb så då blir det att slappa lite. Dagarna går väldigt fort även om man inte har ett jobb, finns så mkt att fixa hemma, vaarje dag kan man ju städa. Blir dammigt så fort man ställer in dammsugaren i skåpet igen, suck!

Snart kommer vår lilla bebis.. på torsdag får vi henne och det kommer bli så roligt.. har fortf inte köpt kattlåda och matskålar så det får vi göra nu i veckan. Har inte heller kommit på något bra  namn till henne men det kommer säkert naturligt när vi har fått henne.

Fick ett tips av min kära moster, en hemsida där man kan beställa djurgrejer (kattsand, foder och andra tunga varor) och sen kommer det hemkört så slipper man kånka hem det från affären, väldigt smart om man bor i stan och inte har tillgång till bil. Handlar man för över 400 kr så kostar det bara 19 kr i frakt.. det gillar vi!

Nej nu ska jag göra lite nytta!
Ciao!




Kommentarer
Postat av: Marie

Hallo där =) hur är det med er? Stefan skulle ta det med Joel idag sa han men runt halv sex? blir det bra?

Gus å fort tiden går, ni ska redan få er bebis hem =)

Lycka till med jobbsökningen, kram

2010-03-02 @ 12:44:51
URL: http://musmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0