Fredagsmys

Ikväll blir det fredagsmys med Joel och Aileen, eventuellt kommer Erik över och hälsar på kissen också. Skönt med helg!!

Under dagen har jag bara varit hemma med Aileen så har inte fått gjort så mkt vettigt mer än att skickat in mitt nya uppfräschade CV till jobbcoachen.. ser mkt bättre ut nu än tidigare faktiskt men jag var verkligen inte missnöjd med det förra så nu får vi se om det ger utdelning på marknaden :)

Får försöka ta lite bra bilder på Aileen under helgen, men det är inte lätt att ta bilder på ett djur som rör sig i 190 hela tiden!
Imorgon kommer kanske Bim över på en fika och påhälsning av nya familjemedlemmen, ska bli trevligt =)

Nu ligger hon så sött i mitt knä och sover så nu har jag inte hjärta att röra på mig förrän hon vaknar :S

Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0