¤/==?)/&%"#%&!"¤

Jag blir så aaarg när de har plockat bort Desperate Housewives för att visa CSI: Trilogin!! Precis när det slår 21 så säger de att avsnittet visas på kanal5 play istället.. tror du inte att servern är överbelastad och det är omöjligt att komma in!! Kanal 5 får faktiskt kompensera det avsnittet till alla DH-tittare och isf INTE ta betalt för det som de gör för att se alla andra avsnitten av DH på play funktionen...

Någon som kunde se avsnittet??

I övrigt så älskaar jag PLAY funktionerna, om de inte tar betalt för det vill säga. Har suttit och kollat ponnyakuten i två dagar och tycker det är sååå bra.. får så himla mycket bra tips om frihetsdressyr, måste hem och prova det nu ;) hah!

Nu är det snart dags för sängen för imorgon blir det en tidig morgon, fy fan säger jag.. bara jag inte försover mig!

Sleep tiight !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer och hämtar dig:))Kram

2010-03-30 @ 21:55:57
Postat av: Marie

Grrr för att det inte blev nå DH säger jag!

Trevlig resa =)

2010-03-30 @ 23:19:11
URL: http://musmamman.blogg.se/
Postat av: Tanja

GAAAAHH jag är lika arg som dig kan jag tala om!!! Fy bubblan, jag som laddat till 1000 eftersom jag missat de två förra avsnitten...Typiskt!! Men vi kan ju höras imorgon och boka in en date tycker jag :)

Ha en bra resa och sov gott! Jag kan ringa o väcka dig, ska också upp i ottan (jobb...)

Puss

2010-03-30 @ 23:43:59
URL: http://tanjaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0