Bevis

Ja nu är det bevisat.. vår lilla skrutt tål inte/reagerar på fisk.. igår fick hon lite tonfisk och ett par timmar senare var det löst i lådan och luktade inte hallon! (hoppas ingen ska äta efter ha läst detta) För några veckor sedan köpte jag mjukmat med aborre i och det var precis samma visa då så det är därför jag har dragit den slutsatsen..
Synd att hon inte tålde tonfisken för hon var som galen i det :)

Med kladdet i lådan så blev hon även härligt kladdig om tassarna efter att ha strött sand över det så då blev det att tvätta av tassarna men hon blev ganska blöt på resten av kroppen då hon inte var så entusiastisk över sitt bad :P


Blött va´de här!


Nöjd tös:)



Kommentarer
Postat av: Marie

Söt =)

Lunchen var supergod, våfflorna måste du testa, speciellt med löjrom, rödlök och gräddfil.

SÄger till när jag testat receptet, Stefan är inte så mycket för sånt men jag får göra lite bara.

Ha en trevlig fredag och så ses vi imorn, kram

2010-03-26 @ 15:40:29
URL: http://musmamman.blogg.se/
Postat av: Moster Mia

OK, då vet du att det inte funkar med fisk. Du ska nog va glad för att hon inte tåler tonfisk, den sortens fisk är mycket allergen o kan framkalla andra allergier. Nu skulle jag inte äta efter att ha läst detta inlägg, men om jag skulle det så hade det inte spelat någon roll då kattskit är "vardagsmat" ihär;-) Kram.

2010-03-26 @ 22:34:50
URL: http://Mijazz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0