EverClean

Har införskaffat EverClean kattsand nu. Ökoplus är bra när det gäller urin men den tar inte bort avföringslukten alls.. så jag frågade i en hund/kattbutik där de rekomenderade EverClean. Har varit inne på den tidigare men har hört att sanden har varit så stark parfymerad så att vissa katter har blivit allergiska. Tycker vi har nog med problem med skruttis mage så jag vill inte att hon ska bli allergisk mot kattsand också. Denna sorten som jag nu FICK (6 kg prova på gratis) är lätt parfymerad av lavendel så det ska bli intressant att prova den sen!
Skruttis mage fungerar jättebra på Hills i/d foder. Inte en enda diarré sedan i började med den!! Tack och lov! Så när jag var och köpte kattmat så fick jag med mig 6 kg kattsand också, helt utan extra kostnad =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0