Hemma!

Nu har jag äntligen kommit hem till Skåne igen och det är så skönt att kunna vara ute på gräsmattan och strosa runt på gården nu när det är så fint väder :) Trist med lägenhet på det viset. Bara en fjuttig balkong och ska man sola får man lägga sig i någon park tillsammans med 10 000 andra människor. Me not like!
Imorgon får vi se vad det blir för planer.. jag vill ju så gärna till falsterbo men syrran har gått och bokat en resa så hon och killen ska åka imorgon. Svikare!! Kan ju alltid hoppas att mamma är sugen på att åka ner. One problem! Mamma och pappa ska köra Emelie och Martin till Sturup kl 04.00 i natt så risken finns att hon inte är så sugen på att åka ner dit igen. Varför ska alltid mina planer gå i stupet? :(

En rolig nyhet är att Niveau (PimPims pappa) vann det internationella kvalet för 7-åringar så nu hoppas jag att han går lika bra på finalen på Lördag! 

Nu ska jag ut med Liiiiz, sen sola och bara mysa med la familia :)


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag gillar att du kallar Skåne för "hem" :) Synd vi ej hann ses när du var nere bara...Får hoppas vi lyckas bättre nästa gång! Ha det gott nu! Kraamis

2010-07-15 @ 23:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0