Madrid

Jodå, visst blev det en liten kissemiss =) Hon flyttar in den 4 Mars, längtar!
Nu har vi köpt en klösmöbel till vår nya familjemedlem, en sådan som går ända upp till taket så nu har den att leka och klättra på :) Vi har även köpt en transportbur i tyg samt lite Royal Canin kitten foder :) Det är verkligen mycket att handla men det är såå himla roligt att planera och handla det man själv tycker är fint. Nu återstår det att köpa en kattlåda, sand, leksaker och matskålar. Har ni tips på vart man kan köpa lite billigare kattprylar typ på nätet?

Nu kommer nästa huvudbry.. vad ska vi kalla det lilla skrället? Uppfödarens namn är Ayleen men tycker det är lite "långt" att säga.. Förslag??



Madrid




Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha ja du det där med namnproblem har jag precis också haft ju!! :) Men det kommer oftast automatiskt efter hand som man lär känna det lilla livet! Men jag tyckte Ayleen var fint men kanske inget "kattnamn"? Ett kattnamn ska ju egentligen innehålla/börja på ett S så det blir ett s-ljud när man kallar.

Jag har köpt lite billiga kattgrejer på Rusta och jag tror även Harald Nyborg har en del. Men tyvärr kan jag ej tipsa om webshoppar...

2010-02-24 @ 22:34:52
Postat av: Moster Mia

Mormor har just fått se bilden på den "lilla", hon röstar på namnet Sessan, för det blir ju er lilla prinsessa:-) Kram från moster o Mormor.

2010-02-25 @ 10:06:08
URL: http://Mijazz
Postat av: Marie

Va fint, en sån har min bror och hans tjej till deras två katter, verkar poppis =)

Vi ses ikväll då, kram

2010-02-25 @ 11:08:05
URL: http://musmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0