Coaching

Ska strax göra mig i ordning för ett möte med en jobbcoach som ska ge mig tips ang mitt CV, personligt brev och vad man ska tänka på vid intervjuer, kan ju alltid vara bra :) Ska bara hitta dit också, skitjobbigt att varje gång man ska någonstans så sitter man framför SL.se och hitta.se i typ en timme och kollar kartor och hur man tar sig dit med buss alt. tunnelbana :( Det är verkligen det sega med att flytta till en ny stad.  Jag är världens sämsta när det gäller lokalsinne och navigering så detta går verkligen inte ihop.

När jag kommer hem ska jag dammsuga och laga mat sen ska jag och Joel sitta barnvakt ikväll :)



Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Lider med dig för här är en till med urdåligt lokalsinne...kanske du ärvt det efter mig, sorry i så fall.

Kram Moster.

2010-02-26 @ 11:06:48
URL: http://Mijazz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0