Återfunnen

Trodde min kamera hade blivit snodd eller nått men den är TILLBAKA! Har letat och letat i hela lägenheten.. 50 kvm är inte så mycket att leta igenom dock men tror man att den ligger gömd någonstans så tar det ett tag.
Jag ringde mamma som sista utväg för att höra om hon hade sett den där hemma och vad tror ni hon säger? Jo att den låg kvar i vardagsrummet när jag åkte hem för TVÅ ggr sedan!! Och hon har inte sagt ett ljud.. Glömt var det ja.. men shit vad jag har varit orolig för den!! Trodde jag skulle vara tvungen att köpa en ny men nu är den äntligen återfunnen och det ska bli så roligt att kunna fotta lite :) Måste definitivt filma på riksföl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0