What a yesterday!

Ja igår var det tänkt att vi skulle köpa en Canon 7D till ett suuperpris då expert hade öppning av sin nya butik i kungens kurva. Vi gick upp 4.20 och skulle vara där innan kl 6.00 då det skulle öppna. Vi var där vi 5.50 ungefär och då hamnade vi ca 60 meter bak i kön. Väl inne i butiken var alla kamerorna slut och folket som stod i kön blev väldigt upprörda då vi som kom in var ju bland de första och kamerorna var redan slut!!! Vi såg typ 4-5 st som hade dessa kamerorna men de sa att de hade 8 stycken och att de nu var slut. Irriterande att de marknadsförde denna kameran så mycket i tidningen om de knappt hade några. Inte konstigt att folk blir upprörda.

Senare fick vi höra att en dam hade tjatat så mycket att expert hade "vaskat" fram en kamera till henne och hon stod iaf inte bland de främsta i kön till försäljaren vid kundpodiet för där stod jag. Jag var 2-3 personer ifrån till att få en kamera, störigt!!
Ska iaf aldrig handla något mer av expert!

Besvikna gick vi från butiken och åkte hem för att kolla CSI: Miami där jag däckade totalt i soffan, sov någon timme sen förflyttade jag mig till sängen och slocknade som en stock och sov gott fram till 18 på kvällen.. crazy!



Kommentarer
Postat av: Marie

Meh, köpte ni inte en kamera på Kungs?

2010-04-23 @ 21:31:45
URL: http://musmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0