Vårkänslor =)

Nu har Aileen gjort debut i sin sele :) Hon blev så fin så men hon tyckte väl inte att det var det mest roligaste hon har varit med om men det var ändå inte alldeles förskräckande. Ännu är den lite för stor så då får vi nöja oss med att utforska balkongen till en början. Vill ju inte att hon ska kränga av sig selen och springa iväg, gud bevare mig!! Men detta är en bra början samtidigt som hon vänjer sig vid selen.

Idag har jag tvättat balkongen och så småningom ska jag bege mig på jakt efter något snyggt att ha där också! Har ni något förslag på något fint som man kan ha på en balkong?

Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Ja den där selen ser ut att vara ett par nummer för stor, bara akta så hon inte knickar till o hoppar ur den ute på balkongen, kan gå snabbt med de där små viga varelserna.

Va rädda om er hälsar moster med en kram.

2010-04-12 @ 22:48:14
URL: http://Mijazz
Postat av: Marie

Tack vännen =)

Va fin hon blev i kopplet :-) hon är fin överhuvudtaget ;-)

kram

2010-04-13 @ 20:39:31
URL: http://musmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0