Stan och bio

Idag kommer det hända lite saker i Helenas liv.. hon tänkte göra sig fin och gå ut på stan för att hitta något fint att ha på sig på dopet imorgon!

Var längesedan jag köpte kläder så det behövs. Ska se om jag hittar en klänning annars får det väl bli något annat helt enkelt! Ska hitta en vårjacka också men idag är vädret inte så upplyftande för en vårjacka men det är ju alltid bra att vara förberedd när våren väl slår till :) Har kollat lite på H&Ms hemsida så har hittat några favvisar redan!

Ikväll ska jag och Joel gå på bio, myyys ♥ Längesedan vi gjorde något tillsammans, bara vi två! Vi ska se Shutter Island med Leo Dicaprio, den ska vara väldigt bra så hoppas jag inte har för high hopes om den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0