Resultatet

Hade en riktigt mysig gårdag med Bim. Vi träffades vid 11 och begav oss mot affärerna i hopp om att hitta några riktiga kap, eller i allafall något snyggt att klä sig i. Vi började på Åhlens men tyvärr så var de kläderna som jag tyckte var snygga väldigt dyra, eller i alla fall för dyra för min smak. Betalar inte gärna 6-700 kr för en tröja. MEN hittade iaf två tröjor, likadana men i olika färger. Det var 2st för 200 kr, det kan jag tycka är okej! En i samma färg som nedan och en i mörkblå.
Next stop blev Lindex där jag handlade en jättefin skjorta (nedan) och en vit typ blusaktig tröja som sitter väldigt ledigt. Hittade tyvärr ingen bild på den.
Lindex Shop Online - Skjorta
Tiden gick så fort och poff så hade vi spenderat 2 timmar i butikerna och vi började känna oss lite småhungriga. Vi fixade två baguetter och satte oss nere vid vattnet, det var verkligen härligt. Varmt, soligt, människor som promenerade förbi med sina barnvagnar eller hundar, fåglarna som kvittrade, småbåtar som körde förbi...kan göra listan lång men det var verkligen underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0