Marodören

Idag har det tvättats för fullt och har samtidigt haft catch-up på de program som jag har missat under veckan.. perfekt tidsfördriv :) Kollade Lyxfällan, Anna Anka söker assistent och sist Efterlyst så nu är jag helt uppdaterad gällande veckans gångna program! Har nyss fått all tvätt vikt vilket är en hel del men har man en katt som hela tiden ska leka med, bita och hänga i kläderna som man försöker vika så tar detta moment helt plötsligt mycket längre tid.. men nu äntligen är denna tvättdag över och det är såå skönt att ta helg nu med en tom tvättkorg och rena kläder i garderoben :)

Så skönt att det äntligen är helg, ikväll ska vi bara ta det lugnt. Det är fortsättningen på världscupfinalen i Geneve ikväll också vilket jag såklart ska se. Igår sändes ett sammandrag från den första tävlingen och svenskarna ligger väl sådär till.. Den som ligger bäst till är Rolf-Göran med Quintero la silla på 27 plats och sen Svante på typ 30 nånting placering så får heja på Roffe iaf. Svante rider Caramell vilket ju inte är hans förstahäst då Saint Amour fortfarande verkar skadad, but i dont know! Vi får hålla tummarna helt enkelt och 20.45-22.00 är tiden som gäller :)

Trevlig fredagkväll!




Kommentarer
Postat av: Marie

Jo, jag får ha lite tålamod =)

Imorgon ska jag kanske köra (privat) och sen på skolan blir det på onsdag.

Vi är lite trötta efter all förberedelse inför loppisen imorn men annars är det bra med oss. Hoppas allt är bra med er, ha en trevlig helg ni med kram kram

2010-04-16 @ 22:36:09
URL: http://musmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0