Mår illa

Kollade de lokala nyheterna där de berättade att djurplågerianmälningarna ökar i Stockholm, vilket i sig är bra att det uppmärksammas och att de människor so m gör dessa hjärtlösa dåd blir gripna och åtalade men de visade också ett klipp där ett gäng killar dränkte en kanin i lättantändlig vätska och sen satte fyr på den och sen fick man se den springa runt och skrek av ren panik.. fy fan!! Jag mår så illa av det att jag nästan spyr! Hur FAN kan man göra såhär mot harmlösa djur? Sjuka jävla idioter helt enkelt!! Om jag kunde hade kunnat hade jag gjort precis detsamma mot dem som gör såhär mot djuren, med ett sant NÖJE!!!

Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Gud så fruktansvärt. Fick de jävla ungarna något straff?? Fattar inte vad som rör sig i huvudet på sådana idioter. Har de noll empati för andra varelser. Nä ge dom fängelse o en stor summa i böter. Sådana handlingar måste stoppas i tid med kännbara straff, fy fan. Är tacksam över att jag inte såg det för jag hade inte kunnat glömma det någonsin.

Kram på dig lilla gumman, moster.

2010-04-12 @ 22:46:23
URL: http://Mijazz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0