Lördag

Underbart med Lördag =) Idag har jag tränat för första gången på typ 2 veckor då jag har varit sjuk och inte känt mig helt kry riktigt. Träningen gick bra, körde lite lugnt idag för att inte "chocka" kroppen men det känns såå skönt med dessa underbara endorfiner som bara sprallar runt och sprider en lugn och harmonisk känsla i hela kroppen! Efter träningen blev det en dusch och slappe med älskling till CSI-boxen. Jag och mamma tippade några rader på V-75 också men efter att ha varit ifrån travsporten så länge så gick det inte så super men kan ju säga att de som brukar tippa också fick sig en känga då det blev många skrällar, men så är det! Ska fortsätta spela så får vi se hur det går nästa lördag! Hoppas ju på storkovan ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0