Kass igen

Då var skruttis kass i magen igen :( När jag gick upp i morse såg jag att hon hade lyckats sprätta/bita upp foderpåsen, hur vet jag inte men hon hade gjort det! Jag förstår inte heller varför hon har gjort det, det är ju inte så att hon svälter ihjäl. Så nu när påsen är förstörd kan man ju inte lämna tillbaka den eller sälja den vidare till någon man inte känner så finns det någon som vill köpa Royal Canin kitten foder till ett bra pris så hör av er! Påsen är trasig men innehållet är ju detsamma.

Kan ju då konstatera att hon inte tål något i detta fodret så ska försöka balansera upp magen på henne igen så ska jag prova med Pro plan nästa gång.

Tänkte jag skulle ringa veterinären på måndag för att kanske ta ett blodprov på henne för att få en diagnos, detta är inte roligt för någon av oss. Ska fråga om feromoner eller något annat lugnande som hon kan få då vi åker till Skåne nästa helg..Jag åker på fredag men vi vet inte riktigt när Joel åker så då kanske vi tar med skruttan hem och ser hur det funkar. Vill egentligen inte lämna henne på något pensionat nu när hon är så konstig i magen..

well well, det löser sig nog!



Kommentarer
Postat av: Magdalena

kommer ni till skåne? vad roligt! hade varit kul att hinna ses =)

2010-04-24 @ 10:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0