Kalkon + Stomax= Sant

Ja var det denna kombination som nu har gjort skruttan bra i magen igen?! Det verkar inte bättre i alla fall och jag är så glad för det =) Hon har nu under bara en halv vecka fått denna kombination med kalkon blötmat och stomax pulver och hon är nu väldigt mycket bättre i magen! Nu blir det till att fortsätta med detta ett tag till tills att magen har blivit stabil och sen vet jag inte om jag ska börja så smått med torrfodret igen, uppblött och blandat i den maten hon får nu? Tänkte mest göra det för att se om hon tål det, annars blir det till att skippa Royal Canins kittenfoder och prova med Pro Plans kattungefoder för att se om det funkar. Om inte har jag 10 kg foder till salu! Typiskt!




Prinsessan ligger på en av sina favoritplatser :)



Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Ja, du får prova dig fram till vad det är hon tåler o inte tåler, bara att vara ihärdig. Ett tips, skriv upp det du misstänker hon inte tåler. En tröst är att Royal har smakgaranti, man får lämna tillbaks fodret, byta eller pengarna tillbaka, ja så funkar det här iaf.

Kram på er.

2010-04-20 @ 22:25:36
URL: http://Mijazz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0