Fullt upp

Har inte haft mkt tid till att skriva blogg nu när jag är hemma då schemat är fullspäckat känns det som!

♥ I torsdags hälsade jag på Janet och Sofia och på kvällen kom Tanja och hälsade på.. trevligt trevligt =)

♥ I fredags pysslade vi med lite allt möjligt här hemma, handlade mm för att senare åka till Mölle på middag

♥ I lördags hälsade jag på min kusin Marie och på kvällen var Janet och Sofia över på middag

♥ Idag har jag varit ute i stallet, pysslat i trädgården och senare ska vi till Gränsbo Stuteri och kolla på hingstvisning

♥ På måndag ska vi på middag hos farmor och farfar vid 14 så då går hela den dagen känns det som

♥ På tisdag ska jag åka hem på kvällen men innan jag åker hem ska jag nog hälsa på Janet och Sofia en sista gång samt försöka hitta en doppresent.. 

Så himla skönt att vara hemma men saknar Joel och skruttis såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0