CSI

Idag har jag verkligen inte gjort någonting nyttigt. Jag och Joel har bara legat framför tv:n och kollat CSI: Miami och sen kollade jag världscupfinalen i hoppning i två timmar, det kallar jag kvalitetstid :D Marcus Ehning med Plot blue från Tyskland vann och det är bara att lyfta på hatten och säga GRATTIS=) Mycket fina rundor! Svenskarna blev 10 resp 20 placerade och gjorde ändå ganska bra ifrån sig, kunde dock gått lite bättre för Roffe med Quintero (10:a) då han gjorde några slarvnedslag men så är det, man ska ha turen med sig också!

CSI är btw en mycket bra serie som man kan titta på hur läänge som helst :) Och det bästa av allt med att titta serier på boxar är att man slipper reklamen! underbart!=)

Tycker det är jobbigt med måndag imorgon igen, veckorna går så fort och snart ska jag börja jobba vilket känns både skönt, roligt men också väldigt skrämmande. Vi är redan inne i April och jag fattar inte vart tiden har tagit vägen sedan jag och mina kursare stod där i kyrkan i Kristianstad och fick våra sjuksköterskebroschar. Tycker tiden går bara fortare och fortare ju äldre man blir, verkligen skrämmande!








Kommentarer
Postat av: Marie

Tack, det gick så bra så...kram

2010-04-19 @ 00:21:41
URL: http://musmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0