Change of plans

Var ju tänkt att Joel skulle åka ner till skåne efter mig men tyvärr blir det inte av. Han ska stanna i Sthlm med skruttan och jag får roa mig själv under veckan när alla andra jobbar men det ska nog inte bli några problems. Har ju Liz =)

Hade under veckan tänkt..

♥ Fira valborg med syrran och hennes kille
♥ Träffa mormor, morfar och moster
♥ Träffa farmor och farfar
♥ Förhoppningsvis träffa kusinen som nyss fått en liten flicka
♥ Träffa Tanja
Bara umgås med familjen och göra lite spontana saker tillsammans

Har inte planerat min tid i Skåne helt inrutat denna gången så det ska bli skönt att planera dagarna som de kommer :) Hoppas bara att askmolnet håller sig på avstånd. Hörde på nyheterna i morse att det har kommit in lite mer aska över Sverige, mest sthlm som blivit drabbat men sas verkar fortfarande flyga och jag hoppas att det inte blir värre!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0