3D

Igår var jag på Naturhistoriska museet tillsammans med Emelies svärmor och hennes systerbarn. De är på besök i Sthlm nu så de ringde mig och sa att de skulle ta en tur ut dit så jag hängde på (har ju inte så mkt annat att hitta på). Först gick vi till den botaniska trädgården där det fanns en massa olika växter från världens alla hörn, fantastiskt =)

Efter trädgården blev det Cosmonova och en 3D upplevelse, Wild Ocean hette filmen och handlade såklart om havet och hur vi människor sakta men säkert förstör den men samtidigt vad många gör för att försöka rädda havet och allt liv som finns där i. Efteråt fick man sig en tankeställare.. vi måste verkligen göra allt som står i vår makt för att inte slösa på energi, handla närodlat/producerat mm. Hjälps alla åt så gör det faktiskt stor skillnad, tänk på det!

Vi tillbringade typ 6 timmar på naturhistoriska vilket inte alls kändes som så länge men det finns så mycket att se så tiden bara flög iväg. Efteråt tog vi T-banan hem till mig och Joel för en fika så fick de se vår lilla skrutt också som var väldigt pratglad och uppskattade besöket :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0