Stockholm

Nu är det bara 3,5 timmar kvar tills jag och Sofia åker till Stockholm för att träffa Joel! Det ska bli så roligt att träffa honom igen.. Har saknat honom jättemycket! Vi har inte varit ifrån varandra så länge som nu.. 12 dagar.  Har som tur haft häcken full med plugg så Tanja har varit räddningen där ;) Men nu äntligen är plugget så gott som klart och ska lämnas in på torsdag igen för en second opinion där vi hoppas att vi blir godkända. Men nu ska jag inte tänka på skolan utan nu ska jag njuta av ledigheten med Joel i Stockholm, tycker verkligen om den staden så hade gärna stannat där för gott!
Nu ska jag hem till Lizzie å gå en runda med henne.. kommer sakna henne nu :(
Kommer uppdatera här lite under min vistelse :)
Ha det så bra alla ni här hemma!

Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Ha så kul i huvudstaden, men ge tusan i att stanna där för gott hälsar Moster.

2009-06-10 @ 23:21:47
URL: http://Mijazz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0